Ik ervaar problemen op debijbel.nl
Als iets niet werkt zoals verwacht, kan het helpen om even uit te loggen en opnieuw in te loggen. Klik daarvoor op de knop 'Mijn account
Hoe moet ik opnieuw inloggen?
Als u bent ingelogd, ziet u rechts bovenin het scherm de knop 'Mijn account'.
Als u op deze knop klikt, verschijnt er een scherm met uw accountgegevens. Klik vervolgens op de paarse knop 'Uitloggen'
Als u bent uitgelogd (of nog niet was ingelogd) ziet u rechts bovenin twee knoppen: Inloggen en Registreren. Klik op inloggen
We krijgen soms de vraag waarom het zo lang duurt voor er bepaalde verbeteringen doorgevoerd worden op debijbel.nl. Dat heeft te maken met het complexe systeem achter onze Bijbelwebsite.
Als NBG hebben we de middelen om een website als debijbel.nl te ontwikkelen, maar we willen graag andere Bijbelgenootschappen helpen om ook een eigen Bijbelwebsite te hebben. Er zijn wereldwijd zo'n 150 Bijbelgenootschappen, maar de meeste zijn veel kleiner dan het NBG, soms hebben ze zelfs maar 1 of 2 medewerkers. Daarom hebben we het achterliggende platform van debijbel.nl geïnternationaliseerd zodat het op veel meer plekken te gebruiken is en mensen wereldwijd online de Bijbel kunnen lezen. Er zijn inmiddels al zo'n 30 landen die gebruikmaken van de techniek die grotendeels door het NBG ontwikkeld is. En dat vinden we geweldig!
De Bijbel wordt zo voor heel veel mensen in uiteenlopende landen ontsloten. En dit is goed voor het internationale werk uiteraard, maar het heeft de ontwikkeling van debijbel.nl in Nederland en Vlaanderen ook complexer gemaakt. We kunnen helaas niet zo maar een wijziging doorvoeren.
We proberen de website zo goed mogelijk te laten werken en door te ontwikkelen. We hebben veel verbeteringen doorgevoerd in de afgelopen maanden, en daar gaan we ook mee door. Maar bovenstaande zorgt ervoor dat de site nog lang niet altijd optimaal werkt. We hopen dat dit iets duidelijker maakt waarom sommige verbeteringen wat langer op zich laten wachten.